Tuesday 22 January 2013

semua pun duit.....

sekarang aku n hubby mmg dalam keadaan sakit sikit pasal duit.... pelikkan duit sekarang,nampak jumlah dah cukup besar, still xcukup....huhuhu...~sila ikut nangis~

Kitorg sewkarang dalam fasa untuk membeli umah. rumah second je pun...ade orang cakap,nape beli umah kat kajang tu, mmg la mahal, pastu ko dapat second je dgn harga sebegitu. kalau ko amek jauh sikit boleh dapat rumah baru + besar tau.. Ya!!kami tau kebenaran itu, tapi rasenya xsanggup la aku nak duduk lagi jauh..~situpundahjauhkalaubolehnaksebelahpejabat~. Sebenarnya kami beli rumah situ sebab memikirkan tempat kerja suami sangatla dekat + sedara mara ada juga yang duduk disitu ~senangnakantaanak!!kahkahkah~. xpe la, biarla aku jauh sikit dari tempat keje....sebenarnya aku pun ada mintak tukar,harap2 dapat la aku kajang...hehehe..

rumah kami tu sangatla buruk, sebab owner sebelum ni dah menyewa hampir 17 tahun.....kita bayangkan la 17 tahun tu ape jadi + dia pun cuma sewa je = hancusssss!! kitorang pada asalnya bajet dalam 20K je, tp lepas kontraktor datang harganya sgtla  T__T ........ aku terpaksa juga mengalah untuk buat loan, tp sebenarnya aku xnak buat loan,sebab nak keluarkan je kwsp tu, tp memandangkan kami betul2 nak selesa tp bukan nak nampak mewah ok! terpaksa la aku membuat loan tanpa mengusik kwsp tu. Harapnya cukup la duit tu, tak cukup pun aku nak cukupkan jugak, sebab mmg aku xde duit... huhuhu






ni la gambaran secara comot dari aku.....keh keh keh..ok sila derma duit pada saya sekarang....


No comments:

Post a Comment