Wednesday 19 December 2012

sofia xsihat + kenduri kendara......

hmm.....semua mak ayah mesti risau bila anak xsihat kan...... sofia baru je baik dari demamnya.... ni la pertama kali dia demam dgn begitu teruk, selama ni paling lama pun 2 ari je.....mmg sgt susah ati, dgn xnak makan,nak berdukung je.....nak wat camne kan...sabar je la......dia demam dari hari rabu sampai ari selasa depannya, mcm ada gak seronoknya,dia x menyonyot puting kosong je....rabu sampai isnin mmg aku xbg dia langsung sebab aku yang jaga.Tp masa ari selasa tu kantoi gak dgn putingnya sebab aku dah hantar kat babysitter.....huuuuuu kecewa.....

aku cerita cincai boncai  je la ek....hehehehe....

Hari sabtu lepas, abang n akak aku ada wat cukur jambul.... abang aku dapat baby girl,akak aku dapat baby boy....dua-dua sebaya sofia tau....sebenarnya aku rancang nak buat sama-sama, tp atuk dia terlebih excited sebab umah kitorg pun lama xbuat kenduri..... ni adala sikit gambar diorang, lebihnya gambar anak aku....kikikiki


 ERHAM AR RAYYAN



NUR IMAN ZAHRA

Ni la 2-2 pengantin malam tu.....comel je kan.....bila ada yang lagi kecik ni, terasa sofia dah besar lak....hmmm, teringin lak...muahahahaha....... ~cakap je..kikiki~



Yang bawah ni gambar anak aku...langsung xde keayuan..kah kah kah...mmg ganas pun.....ada satu budak nak main ngan dia, pastu rampas mainan dia, selamba je si kecik ni pegi cakar budak tu... terkejut budak tu, terus tegak berdiri dia sebab mungkin terkejut dan sakit....kih kih kih....tapi kurang la sikit aktifnya sebab dia xsihat masa tu........






 








 Sepanjang masa tempoh dia xsihat ni, dia macam lagi selesa ngan papa dia.... nangis...... T____T


No comments:

Post a Comment