Thursday 20 December 2012

kegilaan aku sekarang......

gila nak belajar masak.............



ayam panggang rosemary

ikan bakar berempah



hihihi....ada satu lagi sebenarnya..tp xsnap gambar pulak....puding roti coklat...masak kat tempat yang sama gak....seronok pakai ni....gigih aku bawak kereta g chow kit nun....tp mmg puas ati la.....


lagi satu, aku dah pandai masak asam pedas....belajar ngan mak sendiri x teror2....nak kena mintak bantuan dari alam ghaib rupenya aku ni.....sedap tau, xde la malu ngan mak mertua nanti...kikikiki~
aritu ada gak masak untuk my mom kat ijok, dia sampai xleh nak ckp sedap ke x....bawak ckit kat mak mertua (sebenarnya bawak bekal nak balik kajang sebab malas nak masak lagi), n mak mertua kate syedap ko!!......bangga la aku, walaupun mgkin xde la sesedap mana, tp rase ade...kikikiki......

asam pedas ikan mayong

lagi satu aku pandai buat crepe durian dah.......ok la, xde la asyik teringin nak pegi beli dekat midvalley je...dah la mahal kot!!....buat sendiri sampai muak nak makan......hihi......xde la malu En. Hubby bini dia xpandai masak langsung...muahahaha....

crepe durian

pelikkan....sejak jadi mak-mak ni, mgkin ada aura untuk belajar masak n belajar lain-lain gak... Takde la bila anak dah besar baru terkedek2 nak belajar masak....hikhikhik.....

No comments:

Post a Comment