Monday 10 December 2012

permulaan yang baru...

assalamualaikum.......

kelakar kan.....rasenya minah ni mcm ade blog dah.....tp nape dia bukak yang baru ek......kah kah kah..... jawapannye "suka ati aku la....(sebenarnya mcm rase bongok je blog lama tu..)

Ok, sebelum pape aku nak kenalkan dulu ngan ucuk2 kami berdua, opss lupe lak,aku dah kawin tau.....~kikiki, macam ade org tanye...~

AISYAH SOFIA BT HAFIDZ....
LAHIR PD 29.3.2012
BERAT 2.92 KG

Pengalaman mase lahirkan dia mmg aku xkan lupekan sampai bila2...... sakitnya xboleh nak di cakap....antara hidup n mati....

Tp lepas lahirkan dia, Allah je yang tau perasaan aku...eh!aku jadi mak dah..... eh! betul ke tu anak aku... eh! tu ke yang duk dalam perut aku sampai sembilan bulan.... kikikiki,,,,

SAAT DI AZANKAN..

Sweetkan......aku rase mase ni macam nak nangis.... Dapat tgk muka hubby masa tu gembira sgt bila dpt first time pegang anak dia..... kalau korang nak tau, sikit pun kami xkekok pegang dia...pelik jugak, padahal dulu kalau pegang baby je takut sgt.....hehehe..... mungkin aura bila dah jadi mak @pak kot, kikikiki......




MASA KAT HOSPITAL LAGI MASA NI....

Masa ni mmg manja gile dia....taknak duk kat katil dia....nak duk gak sempit2 ngan mama dia.....nasibbaik la aku ni tido xbuas....dah la mase tu kena duk lama kat hospital sebab aku ade problem....hehehe.....
 
 
 MASA NI NAK BALIK KG IJOK....




No comments:

Post a Comment